4 votes

Stupidest Attack Article Ever. From World Net Daily: "Russian network host boasts of 'money bomb' for Ron Paul"

The person who wrote this article should be fired. And Joe Farah should be embarrassed.

Russian network host boasts of 'money bomb' for Ron Paul
'Yesterday we raised over $1 million for the campaign'

By F. Michael Maloof

WASHINGTON – A commentator on Russia Today, a Russian government-funded television news network that now is known as RT, has boasted of a $1 million "money bomb" on behalf of U.S. Rep. Ron Paul, R-Texas, a candidate for the GOP's nomination to be president, raising a whole host of questions about just what has happened.

That's because while the commentator happens to be an American, and legally could donate to Paul's presidential campaign, foreign entities such as RT are prohibited......

Read more at.....

http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=334753

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

FOR US ALL

Edit.

Read the background of the author of the article which I posted on a different thread.

http://www.dailypaul.com/175178/background-of-wnd-f-michael-...

And for the support of this Declaration, with a firm reliance on the protection of Divine Providence, we mutually pledge to each other our lives, our fortunes and our sacred honor.

Is Adam Kokesh really being paid by RT?

Even if the Russian government is/was an enemy of the US or free people anywhere, that doesn't mean it couldn't be above promoting the right candidate for the wrong reasons. Conceivably, even the world bankers might promote Paul so they can have a scapegoat when they crash our money system. We can pray and work to see their risk backfire.

Accusing RT of being a Fox News

So, in other words F. Michael Maloof is accusing Adam Kokesh of being RT’s version of a Hannity/O’Reilly/Beck, and RT of being Fox News.

That article could have been written about Fox News, whose talking heads, commentary and “news” programs openly and aggressively campaign to promote certain candidates through exposure, advocacy, commentary and choice of reporting, while openly lambasting, ridiculing, challenging, ignoring or suppressing others. Fox News (Newscorp) is founded by foreigner (Rubert Murdoch – Australian), founded in a foreign country (Australia), originally incorporated in a foreign country (Australia), now jointly listed on a foreign exchange (Australia) and NASDAQ, headed by CEO that is foreign (Murdoch, citizen of Australia), and whose main shareholder is a foreign citizen (again Murdoch).

One could easily rewrite Maloof’s goofy attempt at a hit piece by substituting Fox News for RT, and substituting Fox’s political advocates Hannity, O’Reilly, Beck et al. in place of RT’s war veteran Adam Kokesh. However, that is the nice thing about free speech – Americans like war vet Adam Kokesh can use any platform available to spread ideas, discussion, perspective, and open dialogues including either smaller alternatives like RT or Australian Murdoch’s foreign founded mega media monstrosity.

Let it not be said that we did nothing.-Ron Paul
Stand up for what you believe in, even if you stand alone.-Sophia Magdalena Scholl

Beck

ain't on Fox no more.

New Hampshire and Ecuador.

Yes, but Beck was a talking

Yes, but Beck was a Fox talking head for a long time.

Let it not be said that we did nothing.-Ron Paul
Stand up for what you believe in, even if you stand alone.-Sophia Magdalena Scholl

Simple Reply to WND

Simple reply is all that's needed:

Yeah, can you believe it, that it takes a Russian television station to promote liberty. A sign of the times, wouldn't you say? Go figure -- please.

By the way, guys, who wrote that article? I'm not going to visit that site. Was it Farah? If so: *eyes roll*

And, to strike the irony chord again: Really, WORLD Net Daily? Get real, Farah.

NOTE: Just noticed the article's reporter, ahem, "reporter," Maloof. Still, I stand by what I said: Get real, Farah (and every other W-O-R-L-D Net Daily staffer).

School's fine. Just don't let it get in the way of thinking. -Me

Study nature, not books. -Walton Forest Dutton, MD, in his 1916 book whose subject is origin (therefore what all healing methods involve and count on), simple and powerful.

only US owned media legit?

If Adam Kokesh isn't legit because he's on a foreign owned network, what about Fox news and the Wall street journal? I guess they are off the table as well. Hell, we'd better check and be sure Al Jazeera doesn't decide to write a pro-Paul piece! WND are just chasing the RP rating bump---lame.

I had to leave a comment on that one:

LOL, that's funny. Why haven't I heard this from you:

"International Bankers conglomeration of networks has narrowed the field of political thought - Romney, Buachmann, and Perry emerge as frontrunners".

We know you cannot bite the hand that feeds you, but be warned; Stop the propaganda or fade into irrelevance, you cannot compete with the truth in the free market of ideas.

The comments are good and in

The comments are good and in our favor against the author. Everyone jump in, but be nice.

================
Who is John Galt? Vote ███ ███ 2012!

How come no one says a word

How come no one says a word when Obama goes to England for campaign money? Clinton did the SAME. Adam surely didn't mean the "We" that it was Russians who gave to Ron..that is so silly..geeze

Geez...what a stupid article

is this the best that they can do?..lol