11 votes

Prince Rogers Nelson visits the Muppets

Singing Starfish and Coffee. We used to joke that Price was the Anti Christ because of his name: Prince (6) Rogers (6) Nelson (6).

We freaked ourselves out pretty good, lol.

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

ever see the dvd extras about puppeteering on 'Being John

Malkovich'?

I think you'd enjoy them.

9-11 was a panda job.

jrd3820's picture

lol

You know where you got that shirt and it damn sure wasn't the men's department.

Anyone wanna go out for breakfast?

I know this place with a great menu.
http://hoflich.com/Peter/blog/wp-content/uploads/2006/11/SAC...

When we try to pick out anything by itself, we find it hitched to everything else in the Universe.
~ John Muir

I still love Prince after all these years

:)

Michael Nystrom's picture

Me too. Though I'm not so sure about his latest do...

What do you think?

To be mean is never excusable, but there is some merit in knowing that one is; the most irreparable of vices is to do evil out of stupidity. - C.B.
Michael Nystrom's picture

Has Michael Nystrom gone crazy?

What is he doing posting this kind of crap on the Daily Paul?

I asked Samantha this very question:

"Has Michael Nystrom gone crazy?"

The first thing she said was: "Are you high?"

No, I said. I just had some vodka.

"Same thing," she said.

"Has Michael Nystrom gone crazy," I asked again.

"No," she said. "But I know you. To the conservatives, you might look like you have. But the libertarians will understand," she said.

To be mean is never excusable, but there is some merit in knowing that one is; the most irreparable of vices is to do evil out of stupidity. - C.B.

Yep! Libertarians Will

lol.....:)

aster 6 plus years of putting

aster 6 plus years of putting up with us... yes I can see why.

jrd3820's picture

Only a schill would post things like this

Or a sockpuppet :)

Michael Nystrom's picture

Yes, I saw that...

I should have posted it!

- - -

BTW, people used to say the same thing about Ronald (6) Wilson (6) Reagan (6). LOL.

"People are meaning making machines."
- The Landmark Forum.

They are compelled to create meaning, even when none is there. We have to do it. We have to try to make sense of the world.

To be mean is never excusable, but there is some merit in knowing that one is; the most irreparable of vices is to do evil out of stupidity. - C.B.

What does mean, mean?

A question that went unanswered in my high school drama class..

Boom!

Michael Nystrom's picture

A question that continues, to this day

To go unanswered!

To be mean is never excusable, but there is some merit in knowing that one is; the most irreparable of vices is to do evil out of stupidity. - C.B.
jrd3820's picture

This is officially the best post ever made on the DP ever.

Signed,
Cynthia Rose.

Michael Nystrom's picture

Look, Panda

There's our friend, Cynthia Rose, standing at the back of the line, a smile beneath her nose.

In living technicolor, no less!

To be mean is never excusable, but there is some merit in knowing that one is; the most irreparable of vices is to do evil out of stupidity. - C.B.