Comment: Just looked at the article on Johnson's site again

(See in situ)


Just looked at the article on Johnson's site again

and it looks like the anti-Paul part has been edited out. HOWEVER, it is still in the original article at The Daily (which is owned by Rupert Murdoch) so if they have any sense of what kind of a wildfire they have started they should distance themselves from that opinion piece instead of just editing out what they don't like.