Comment: That's the same Seralini study that is cited over and over again

(See in situ)

In reply to comment: Tests have been conducted (see in situ)

That's the same Seralini study that is cited over and over again

His research as thoroughly been debunked as fraudulent. Seralini is on the payroll of Greenpeace and the French government and makes money selling anti-GMO books.

This is what I'm talking about. One debunked study comes out and then dozens of articles are based on that, making it seem as if there is substantial evidence, when there is not.