Comment: Observer, not the Guardian

(See in situ)


Observer, not the Guardian

The Observer is where this article first appeared. It was included as a byline in the Guardian later. Greenwald mentioned it as has others. Apparently Madsen's "journalism" doesn't hold up under scrutiny, so the Guardian pulled the link until the source could be verified. It would be nice if more folks in the Liberty Movement would hold alt media accountable like this, instead of blindly passing around Youtube videos containing NO SOURCES and NO AUTHORSHIP responsibility.