Comment: Where

(See in situ)


Where

is the email to read for confirmation? I don't see anything sourced in this article at all. It says infowars...but you go to infowars and they direct you to the yahoo article.

I'm not buying it until the "report" or "email" are made visible.

I'm not saying this isn't a false flag....but I wouldn't use this article as the proof of that.