| The Way Forward in the "War on Terror." RJ's response to Rand's recent comments. | 47 | 9 hours 55 min ago by RJ Harris | 1 hour 1 min ago by Gmartine |
 | John Dennis Freedom Watch 11-19-09 | 15 | 2 days 1 hour ago by johndennis | 1 hour 50 min ago by quiltingsando |
 | Would you like to be a candidate? | 0 | 10 hours 4 min ago by Mell_o_Drama | n/a |
 | Who’s Afraid Of Michael Steele? | 1 | 1 week 14 hours ago by stu2002 | 10 hours 23 min ago by Mell_o_Drama |
 | RJ Harris going live on libertypulse.com right now | 2 | 12 hours 1 min ago by RJ Harris | 11 hours 52 min ago by SSgT_AF |
 | Mel Watt VS Paul Johnson | 27 | 1 week 8 hours ago by Pauljohnson67 | 5 days 2 hours ago by Zak Carter |
 | Constitutional Candidates for Congress | 10 | 1 week 2 days ago by cyndezu | 1 week 1 day ago by theone77 |
 | Trouble Brewing in San Francisco | 48 | 5 weeks 1 day ago by Will-Ebert | 1 week 2 days ago by ClearwaterFreedom |
 | Do the Dem./ Rep. Party rules permit | 0 | 1 week 2 days ago by Mell_o_Drama | n/a |
 | Republican Liberty Caucus Endorses Rand Paul, Peter Schiff | 2 | 1 week 3 days ago by dvillero | 1 week 3 days ago by troy |
 | What Welfare May the Congress Provide? | 0 | 1 week 4 days ago by RJ Harris | n/a |
 | The Top 10 Liberty Candidates for 2010 | 23 | 6 weeks 2 days ago by tajitj | 1 week 6 days ago by LB2 |
 | To candidates who did not prevail 11/3 | 0 | 2 weeks 2 days ago by Mell_o_Drama | n/a |
 | Peter Schiff Needs Volunteers | 5 | 2 weeks 6 days ago by john2k | 2 weeks 5 days ago by libertybrewcity |
 | Constitutional War | 1 | 2 weeks 6 days ago by RJ Harris | 2 weeks 6 days ago by Qwerk |
 | Run for Congress under the GOOOH Party? | 8 | 1 year 40 weeks ago by Neo-Travis | 2 weeks 6 days ago by Hobbes82 |
 | John Dennis Speech from Walnut Creek Tea Party 10/28/09 (original text) | 2 | 3 weeks 18 hours ago by johndennis | 3 weeks 18 hours ago by meekandmild |
 | What do you guys think of Michael Savage? | 42 | 3 weeks 4 days ago by Boru | 3 weeks 3 days ago by 1988vote |
 | Gary Johnson's "Our America" initiative is coming soon! | 5 | 3 weeks 4 days ago by tajitj | 3 weeks 3 days ago by tajitj |
 | Who are your top 3 favorite talk show hosts and why? | 25 | 3 weeks 4 days ago by Boru | 3 weeks 3 days ago by LastAmericanStanding |
 | John Dennis Speaking at Walnut Creek Tea Party Wed 10/28 5:30pm | 8 | 3 weeks 5 days ago by johndennis | 3 weeks 4 days ago by juliusbragg |
 | Dan Carter for Congress Connecticut 5th District | 4 | 5 weeks 3 days ago by danburyct | 3 weeks 5 days ago by The Granger |
 | 73% of GOP Voters Say Congressional Republicans Have Lost Touch With Their Base | 0 | 4 weeks 1 day ago by bobbyw24 | n/a |
 | Cole and Graham’s GOP; the Party of Failure. Ron Paul and the Liberty Candidate’s GOP; the Party of Freedom! | 8 | 4 weeks 3 days ago by RJ Harris | 4 weeks 1 day ago by RJ Harris |
 | Florida: Rubio slices into Crist's lead in Senate primary | 2 | 4 weeks 3 days ago by bobbyw24 | 4 weeks 3 days ago by LatinsforPaul |
 | Next Generation Republicans will be the "Ron Paul Party" (AmConMag) | 1 | 4 weeks 3 days ago by bobbyw24 | 4 weeks 3 days ago by quiltingsando |
 | Texas Gov. Poll Reset on Texas Monthly VOTE AGAIN! | 6 | 4 weeks 4 days ago by AnAppealToHeavenWash | 4 weeks 4 days ago by Habit4ming |
 | Jake Towne: Bernanke's Great Lie - The 'Gold Standard' and the Great Depression | 7 | 6 weeks 3 days ago by Jake Towne | 4 weeks 4 days ago by RebekahinPA |
 | The Countrywide Vote: Is Chris Dodd Done? | 2 | 4 weeks 5 days ago by Michael Nystrom | 4 weeks 4 days ago by meekandmild |
 | John Dennis Campaign Update | 7 | 5 weeks 3 days ago by tajitj | 5 weeks 20 hours ago by BaneMaler |
 | Revolution Questions the Media in Las Vegas | 0 | 5 weeks 1 day ago by munnad | n/a |
 | Mike Gravel endorses Adam Kokesh for Congress | 3 | 5 weeks 2 days ago by nmlifestyles | 5 weeks 1 day ago by tkubic46 |
 | Moderates Weaken GOP | 3 | 5 weeks 2 days ago by roberttimsah | 5 weeks 2 days ago by Greg Butko |
 | Candidates advertised on this site joining VoterswithChange | 19 | 9 weeks 4 days ago by tajitj | 5 weeks 6 days ago by tajitj |
 | Kay Bailout is no Lady, Debra Medina is. | 1 | 6 weeks 13 hours ago by AnAppealToHeavenWash | 6 weeks 13 hours ago by sausages |
 | What Would Gen. George Washington do in Afghanistan; Lose the Battle, Win the War? | 17 | 6 weeks 19 hours ago by jgibbons | 6 weeks 17 hours ago by BmoreBrawler |
 | Peter Schiff On-line Poll In His Home State Newspaper! | 40 | 6 weeks 4 days ago by Kacela | 6 weeks 1 day ago by john2k |
 | Help Rand and Schiff get an endorsement | 3 | 6 weeks 3 days ago by bucfish | 6 weeks 2 days ago by bucfish |
 | The Dollar Crisis continued | 2 | 6 weeks 3 days ago by johndennis | 6 weeks 3 days ago by V1-P |
 | GOP Purges Ron Paul Supporters (Letter to Glenn Beck) | 11 | 8 weeks 1 day ago by JS4Pat | 6 weeks 6 days ago by left the hurd |
 | Thanks for your donations | 7 | 7 weeks 1 day ago by johndennis | 7 weeks 16 hours ago by Will-Ebert |
 | Ideas for This November 5th | 14 | 7 weeks 1 day ago by bucfish | 7 weeks 20 hours ago by sentinel18 |
 | Adam Kokesh Money Bomb - Sept. 30 | 27 | 7 weeks 4 days ago by Kevin_Kennedy | 7 weeks 2 days ago by Kevin_Kennedy |
 | Running Against Neo-Con Eric Cantor | 20 | 7 weeks 4 days ago by bparker189 | 7 weeks 3 days ago by legalizeliberty |
 | Liberty: Not a Left Right Issue | 0 | 7 weeks 5 days ago by JS4Pat | n/a |
 | Pelosi is right: Political violence is a real threat | 11 | 8 weeks 4 days ago by johndennis | 8 weeks 1 day ago by bucfish |
 | Rand Paul: Over 1 Million Raised | 3 | 8 weeks 1 day ago by BaneMaler | 8 weeks 1 day ago by BaneMaler |
 | Adam Kokesh sits down with Mark Johnson: Campaign Fundraising Coordinator | 0 | 8 weeks 2 days ago by BaneMaler | n/a |
 | 8pm EST MiniBomb for Rand | 1 | 8 weeks 2 days ago by bucfish | 8 weeks 2 days ago by blueiron |
 | DONATE for Freedom DONATE for Liberty DONATE for RAND PAUL! | 0 | 8 weeks 2 days ago by RJ Harris | n/a |
Recent comments
35 sec ago
1 min 45 sec ago
2 min 7 sec ago
1 min 22 sec ago
2 min 53 sec ago
4 min 45 sec ago
4 min 51 sec ago
6 min 3 sec ago
6 min 13 sec ago
6 min 25 sec ago